Організація дівич-вечорів

Організація дівич-вечорів

Дівич-вечір – чудова можливість провести час з подружками, повеселитися і розслабитися, а також – обговорити майбутнє весілля і сімейне життя. Не можна просто взяти та вийти заміж, пропустивши таку приємну традицію. Концепція цього заходу заключається в тому, що близькі подружки збираються разом, щоб робити те, що їм найбільше до вподоби, а це може бути будь-що: від піжамної вечірки в будинку до галасливого застілля в якомусь фешенебельному закладі.

Організатором веселощів не обов’язково виступає наречена, це завдання можуть взяти на себе також подружки, тоді вийде несподіваний передвесільний подарунок. Тут подругам важливо врахувати вподобання нареченої, щоб цей сюрприз став приємним, а не шокуючим. Наприклад, якщо вона дівчина скромна, краще добре подумати, перш ніж замовляти чоловічий стриптиз.

на девичнике

Щоб свято «прощавай, свобода» вдалося на всі 100, потрібен конкретний план дій та чітка організація. У передвесільній метушні у вас може просто не залишитися часу на те, щоб думати про веселощі. Тому наша команда професійних весільних організаторів із задоволенням допоможе, взявши на себе весь клопіт з підготовки вашого свята для нареченої. Просто зателефонуйте нам, і незабутня вечірка вам гарантована.

ЗАПИШІТЬСЯ НА ОСОБИСТУ ЗУСТРІЧ З НАШИМ ОРГАНІЗАТОРОМ

девичник на природе

Ідеї для дівич-вечорів

Фахівці весільного агентства “True Love” генерують ідеї, навіть коли сплять. Тому в нашому арсеналі тисяча і один варіант, як класно провести будь-яке свято. Ось деякі з них:

  • Піжамна вечірка. Один з найбанальніших, але від цього не менш приємних способів розважитися з подругами – нарядитися в піжами та поговорити про все на світі, роблячи один одному доглядові процедури та поїдаючи смакоту.
  • Майстер клас. Можливо, зараз саме час навчитися малювати, ліпити з глини чи стріляти із лука? Або ви разом можете пройти урок з танців, щоб вразити всіх на весіллі карколомними рухами.
  • Танці до ранку. Якщо танцювати ви вже вмієте, тоді ваша весела компанія може одягнутися у тематичні футболки та поїхати у найзапальніше місце у Києві.
  • Тематична фотосесія. Якщо ви хочете побачити себе в новому образі або просто поповнити свій архів красивими кадрами, чому б не зробити це весело разом зі своїми дівчатами? Фотосесію можна поєднати з б’юті-днем: манікюр, педикюр, макіяж, укладка – все для повного перевтілення.
  • Прогулянка яхтою – романтична мрія багатьох. Тільки уявіть: сонячний день, біла яхта, шампанське, фрукти, музика та враження. А які яскраві вийдуть фотографії!
  • Екстремальний день. Відсвяткуйте початок свого нового життя драйвово: покатайтеся на велосипедах, баггі чи квадроциклах, влаштуйте пейнтбольну перестрілку або навіть стрибніть з парашутом.фото зона для девичника
  • Нестримний шопінг. Яка дівчинка не любить поповнювати гардероб? Поєднайте приємне з корисним, і вирушайте купувати собі новинки для медового місяця, а подружкам – вбрання на ваше весілля.
  • Пляжна вечірка. Літо – прекрасний час, щоб одягнути яскраві купальники і відправитися тусуватися на пляж, щоб зустріти прекрасний захід сонця, а може навіть і світанок.
  • Далі від усіх. Чому б не вирушити в заміський будинок далеко від київської метушні, де ви зможете вдосталь побалакати, сидячи біля каміна, і насолодитися природою.
  • Повний релакс. Якщо активності та шуму вам вистачає і у звичайному житті, можливо, ваш ідеальний день має пройти у спа-салоні. До речі, розслаблюючі процедури можна розпочати з лазні.
  • Гастрономічне захоплення. Відпочиньте як слід на майстер-класі з тістечок або побалуйте себе дегустацією сирів або елітних вин.
  • Фітнес-дівич-вечір. Якщо ви затяті спортсменки, вам принесе особливе задоволення зайнятися пілатесом або запальною зумбою в якомусь цікавому місці.
  • Подорожі. Можливо, ви давно хотіли побувати в іншому місті чи навіть країні. Хто сказав, що дівич-вечір – це тільки один вечір? Влаштуйте собі несподіваний уїк-енд з подружками в новому для вас місці.

Всі ці варіанти можна по-різному поєднувати між собою, і ми готові зробити це для вас “під ключ”. А також запропонувати ще більше ідей, коли ви розкажете нам про свої уподобання.

романтический девичник

Дівич-вечір під ключ

Якщо ви довірите нам організацію вашого заходу від початку і до кінця, то вам ні про що не доведеться думати. Ми візьмемо все на себе:

  • Розробка тематики та сценарію. Виходячи з ваших уподобань та цінових очікувань, ми оригінально сплануємо ваш наповнений радістю день. Ми продумаємо таймінг та передбачимо форс-мажорні ситуації.
  • Вибір локації. Найважливіше для дівич-вечора в Києві або будь-якому іншому місті – щоб ви відчували себе комфортно і невимушено. Ми знайдемо те саме ідеальне місце для вашої дівочої компанії, виходячи з концепції, бюджету, кількості учасниць та технічного обладнання.
  • Організація фуршету/банкету. Ми погодимо з вами необхідну кількість їжі та напоїв та організуємо їх на конкретну годину.
  • Домовленості. Ми про все домовимось із потрібними для вашого заходу підрядниками.

девичник в французском стиле

  • Декор та флористика. Виходячи з ваших побажань та стилістики свята, ми оформимо одну локацію або декілька, якщо у ваших планах будуть переїзди, а також транспорт, щоб усі навколо знали, що їде наречена та її подруги.
  • Пошук фотографа, який круто відобразить найкращі моменти вашої вечірки.
  • Шоу програма. Якщо у вас грандіозні плани, ми запросимо ведучого, діджея та артистів.
  • Трансфер. Питання того, як ви дістанетеся до пунктів призначення, також лежить на нас.
  • Приємні дрібниці: ми розішлемо симпатичні запрошення вашим подружкам, організуємо кульки, однакові футболки вашої тематики, а також якщо забажаєте – небесний ліхтарик, який ви запустите, загадавши бажання.

Якщо в цьому списку не вказано щось із того, що обов’язково має бути на вашому дівич-вечорі, – скажіть про це нам, і ми зробимо це для вас.

спа девичник в Киеве

Як відбувається організація дівич-вечора

Навряд чи в метушні передвесільного клопоту наречена захоче витрачати дорогоцінний час на обмірковування та підготовку дівич-вечора. Для цього є ми – весільні організатори, які під ключ зроблять саме ту вечірку, на яку ви чекаєте.

Нам потрібен мінімум тиждень на організацію справді класного свята, тому не затягуйте зі зверненням до нас. Ще одне негласне правило – не робити “останній день незалежності” за день до весілля. Тому що після бурхливого свята вам, ймовірно, буде важко радісно відпочивати на власному весіллі. Оптимальний час – це за тиждень до дня Х, так у вас буде час відновитись.

девичник в розовых тонах

Щоб організувати ваш дівочий захід, нам потрібні будуть від вас такі дані:

  • дата;
  • кількість учасниць;
  • бюджет, на який ви розраховуєте;
  • побажання та очікування.

З урахуванням цих факторів, а також, виходячи з погодних умов, ми приступимо до організації найкращого дівич-вечора. Розробивши програму та покроковий план дій, ми почнемо купувати та бронювати.

на девичнике в Киеве

Вартість дівич-вечора в Києві

Якщо говорити про ціну, треба розуміти, що немає одніє суми. Бюджет будь-якого заходу може бути скромним або розширеним і він формується із різних статей витрат, які залежать від ваших планів та можливостей.

Основні витрати на організацію дівочої вечірки – оренда локації, банкет чи фуршет, транспорт, розваги, послуги спеціалістів. Так, оренда яхти коштує від 1000 грн. на годину залежно від класу та розміру. Щоб заощадити, ви можете дістатися до неї на звичайному таксі та взяти з собою фрукти та шампанське. А якщо святкувати з розмахом, то можна орендувати лімузин щонайменше за 2000 грн./год. і організувати повноцінний фуршет вартістю від 600 грн. на людину.

организованный девичник в Киеве

Якщо у вас невелике дівоче коло, чудовим варіантом для вас стануть спа-процедури: 3 години насолоди на трьох обійдуться мінімум 3900 грн. Після розслаблення ви можете скромно повечеряти у ресторані з чеком від 500 грн. на людину або вирушити до торгово-розважального центру, витративши від 100 грн. за один квиток у кінотеатрі, від 150 грн. за годину на компанію в боулінгу та наскільки розгуляєтеся на шопінг.

Крім стандартних витрат на організацію свята, до вартості дівич-вечора додаються тематичні деталі, наприклад, футболки з однаковими принтами, які потрібно робити на замовлення, фата або корони та інші елементи вашого вбрання. У будь-якому разі, ми чесно працюватимемо в рамках встановленого вами бюджету.

 

Поділитися:
Читати інші новини

Вдала розсадка гостей на весіллі – запорука комфортної, веселої та невимушеної атмосфери урочистостей. Те, як розташуються запрошені, безпосередньо вплине на хід організації весільного свята. До того ж, підготовлена ​​схема розсадки допоможе уникнути суєти та незручних ситуацій. Нижче для вашого ознайомлення – основні правила розсадження запрошених на весілля. Правила розсадження гостей за столом: ключові моменти Приступаючи … Continue reading "РОЗСАДКА ГОСТЕЙ НА ВЕСІЛЛІ – ПОПУЛЯРНІ ...

Читати більше
Поділитися: Continue reading "РОЗСАДКА ГОСТЕЙ НА ВЕСІЛЛІ – ПОПУЛЯРНІ ..." data-share-title="РОЗСАДКА ГОСТЕЙ НА ВЕСІЛЛІ – ПОПУЛЯРНІ ВАРІАНТИ" data-share-img="" class="post-soc-share-link vk"> Continue reading "РОЗСАДКА ГОСТЕЙ НА ВЕСІЛЛІ – ПОПУЛЯРНІ ..." data-share-title="РОЗСАДКА ГОСТЕЙ НА ВЕСІЛЛІ – ПОПУЛЯРНІ ВАРІАНТИ" data-share-img="" class="post-soc-share-link fb">

День весілля – сам по собі особливий, але деякі обставини можуть зробити його повним незабутніх вражень. Уявіть своє весілля з найсміливіших і найяскравіших фантазій. Де б ви хотіли обмінятися клятвами з коханим: на тлі екзотичної природи, на березі океану чи серед запаморочливих будівель? Все це можливо завдяки послузі «весілля за кордоном». Весілля за кордоном: що … Continue reading "ОРГАНІЗАЦІЯ ВЕСІЛЛЯ ЗА КОРДОНОМ: ЦІНИ, ЛОКАЦІЇ, ...

Читати більше
Поділитися: Continue reading "ОРГАНІЗАЦІЯ ВЕСІЛЛЯ ЗА КОРДОНОМ: ЦІНИ, ЛОКАЦІЇ, ..." data-share-title="ОРГАНІЗАЦІЯ ВЕСІЛЛЯ ЗА КОРДОНОМ: ЦІНИ, ЛОКАЦІЇ, МОЖЛИВОСТІ" data-share-img="" class="post-soc-share-link vk"> Continue reading "ОРГАНІЗАЦІЯ ВЕСІЛЛЯ ЗА КОРДОНОМ: ЦІНИ, ЛОКАЦІЇ, ..." data-share-title="ОРГАНІЗАЦІЯ ВЕСІЛЛЯ ЗА КОРДОНОМ: ЦІНИ, ЛОКАЦІЇ, МОЖЛИВОСТІ" data-share-img="" class="post-soc-share-link fb">

    ДЛЯ ОТРИМАННЯ БЮДЖЕТА ВАШОГО ВЕСІЛЛЯ ВИКОНАЙТЕ ДВА КРОКИ